В усьому світі
Політика обслуговування
Головна СЕРВІС ТА ПІДТРИМКА Політика обслуговування
Pantum After-sales Service Policy

1.Загальні положення:

Принтери Pantum та їхні допоміжні чи похідні продукти, придбані через звичайні канали продажу Pantum, які мають проблеми, перелічені у відповідних нормах про захист прав споживачів, підлягають сервісному обслуговуванню. 

 

2.Зобов'язання: 

Базуючись на законах і нормативних актах про захист прав споживачів, для забезпечення якісного післяпродажного обслуговування можна виконати відповідні персоналізовані налаштування. 

Примітка: лише послаблення коригування обсягу послуг

 

3.Сервісне обслуговування: 

3.1. Період заміни: протягом гарантійного періоду, авторизований сервісний центр визнає помилку нетехногенного характеру; відтак, протягом 14 днів з дати продажу несправний продукт можна замінити на новий у разі наявності чека про купівлю. 

3.2.Гарантійний термін: період часу, протягом якого виробник обіцяє надати клієнту безкоштовний ремонт і технічне обслуговування у разі поломки через проблеми з якістю. На продукт зазвичай діє гарантія протягом одного року з дати продажу.

 

4.Заміна: 

(1) Якщо протягом гарантійного терміну принтера виникне збій у роботі, описаний у посібнику з технічного обслуговування, авторизований сервісний центр визнає це несправністю нетехногенного характеру. Відтак, протягом 14 днів із дати продажу продукту може відбутися заміна принтера.

(2) Після закінчення терміну заміни, але ще протягом гарантійного періоду, авторизований сервісний центр Pantum надає клієнтам безкоштовні послуги з технічного обслуговування. 

 

5.Гарантія:

(1) Протягом гарантійного періоду принтера, у разі виявлення нетехногенної несправності, користувач може звернутися в авторизований сервісний центр Pantum для виконання послуг з ремонту.

(2) Після закінчення гарантійного терміну, після оплати клієнтом ремонту принтера, термін гарантії на технічне обслуговування може бути продовжений на 30 днів (гарантійний термін).

 

6. Перелік послуг ПІСЛЯПРОДАЖНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ГАРАНТІЙНИЙ ТЕРМІН:

Тип

PN

Гарантійний термін

Пристрій

Принтер

Два роки від дати покупки (включно)

 

Картридж

Рік від дати покупки (включно)

Примітка: Гарантійний термін, зазначений у цій таблиці, відповідає річному гарантійному терміну. Якщо закони приймаючої країни передбачають особливі вимоги до післяпродажного обслуговування, закони та правила приймаючої країни мають переважну силу.

 

7. Гарантійний талон післяпродажного обслуговування:

A) Протягом терміну дії послуги споживач має право на ремонт і заміну відповідно до цих положень. 

B) Якщо гарантійний талон не наданий, гарантійний термін визначається датою виробництва пристрою (SN), вказаною на корпусі + 90 днів для початку дії безкоштовного обслуговування

Термін закінчення сервісного обслуговування: стосується періоду, коли клієнт доставляє пристрій в сервісний центр і забирає пристрій після ремонту. Стосується лише робочих днів.

 

8.Гарантійний термін при відмові якості: 

У період дії гарантійного терміну у разі виявлення проблем із якістю принтера, ремонт надається безкоштовно. Фахівці авторизованого сервісного центру повинні переконатися, що відремонтовані товари можуть використовуватися в нормальному режимі більше ніж 30 днів.

 

9.Гарантійний термін заміни:

Після заміни гарантійний термін принтера обчислюється заново від дати заміни. Змінений гарантійний термін зазначається в гарантійному талоні.

 

10.Платне обслуговування: 

У наведених нижче випадках Pantum та його сервісний центр не надаватиме безкоштовні гарантійні послуги:

(1) несправності, виявлені після завершення гарантійного терміну;

(2) гарантійний талон чи чек про купівлю відсутні, за винятком документів, які можуть підтвердити, що товари принтера відповідають гарантійному терміну; 

(3) пошкодження, спричинені неправильним використанням або технічним обслуговуванням виробу; збій або пошкодження, спричинені неправильним встановленням, експлуатацією або використанням у робочому середовищі, не призначеному для продукту;

(4) пошкодження, спричинені втручанням або намаганням здійснити ремонт власноруч пристрій; ремонт і модифікація сервісними центрами, не авторизованими Pantum;

(5) несправності або пошкодження, спричинені використанням некваліфікованих або неоригінальних картриджів Pantum або спільних серверів;

(6) використання в країнах, де не купувався прилад;

(7) потрапляння рідини або вологи всередину корпусу; 

(8) крім основних частин обладнання, перерахованих у нормативних актах, допоміжні частини та інші частини обладнання вийшли з ладу; 

(9) пошкодження, спричинені форс-мажорними обставинами;

Додаткова примітка. Деякі зміни в політиці сервісного обслуговування компанії мають переважну силу.

 

11.Примітка:

1. Якщо принтер виробляє тепло, дим, запах, ненормальний звук тощо, негайно відключіть живлення та зв’яжіться з продавцем або зверніться в авторизований сервісний центр.

2. Не розміщуйте предмети на принтері. Якщо принтер не використовується протягом тривалого часу, витягніть вилку з розетки. 

3. Про всяк випадок витягніть вилку з розетки під час грози. Якщо принтер підключений до мережі під час грози, існує ймовірність пошкодження пристрою.

Цей веб-сайт використовуватиме файли cookie та подібні технології, щоб покращити взаємодію з користувачем і підтримувати якомога більш зручне обслуговування для кожного відвідувача. Для отримання додаткової інформації відвідайте нашу Політику файлів cookie
Натиснувши кнопку 'X' ви погоджуєтеся на використання файлів cookie цього разу